אישה שקנתה עוף נתקלה בתופעה נדירה ומטרידה: "אני חושבת שזה בשר מזויף"

פוסט ויראלי שעלה לרשתות החברתיות הרס לגולשים את התיאבון: אם מטקסס שטפה חזה עוף שהחל תוך דקות להתפורר לכדי סיבים מוזרים

Alesia Cooper 2
"עוף ספגטי" | צילום: Alesia Cooper

אלסיה קופר, אמא לילדים המתגוררת בטקסס, רצתה להכין ארוחת ערב לילדים שלה. אך ברגע שהיא שטפה את פילה העוף, הבשר הנא התפרק בידיים שלה והפך לחוטי ודחוס. היא העלתה צילום של הבשר במפורק והעלתה פוסט לפייסבוק בו כתבה: "אני חושבת שזה בשר מזויף".

"בישלתי ארוחת ערב לילדים שלי לפני שבועיים, וניקיתי את הבשר כמו שאני עושה בדרך כלל, וכשהתחלתי לבשל זה הפך לזה..."

התמונה הפכה לוויראלית ברשתות החברתיות, וגולשים רבים טענו כי מדובר בתופעה שנקראת "בשר ספגטי", תופעה נדירה הפוגעת באחוז קטן מהעופות החקלאיים.

Alesia Cooper
אלסיה קופר | צילום: Alesia Cooper

התופעה המטרידה הזו מתרחשת עקב תנאי הגידול הקשים של העופות החקלאיים. המגדלים מפטמים את התרנגולות במטרה שיהפכו לשמנמנות, אך הגדילה הלא טבעית הזו בפרק זמן כה קצר גורמת לכך שרקמת השריר של התרנגולות לא מקבלת מספיק חמצן, מה שעלול לגרום לסיבי השריר להיפרד ולהפוך לחוטיים.

אולי יעניין אותך גם: ״מעולם לא ראיתי דבר כזה״: נגסה בתפוח ונחרדה ממה שמצאה בפנים

מומחים מסבירים כי בין 5% ל-7% מהעופות סובלים מהתופעה. הבשר עדיין בטוח לאכילה, אך המרקם המשונה הזה בהחלט לא מעורר תיאבון.

לא מומלץ לאכילה | צילום: Reddit: Chefbigd210

זו לא הפעם הראשונה שהרשת גועשת בעקבות בשר עוף משונה. בדצמבר האחרון חובב בישול ניסה להכין תרנגול הודו לכבוד חג המולד. הוא השרה את העוף במלח במשך 24 שעות עד שהבשר קיבל גוון אפור מתכתי משונה. למרות ההפצרות של הגולשים שהזהירו אותו מפני הרעלת מזון, הוא החליט לאכול את תרנגול ההודו בכל זאת וטען שלא קרה לו שום דבר רע.